Λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Τουρκίας και την ολοκλήρωση της σεζόν, η Φενέρμπαχτσε γυρνά σελίδα και προχωρά στον σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς.
Ημέρα αποχωρήσεων η σημερινή για τον σύλλογο της Κωνσταντινούπολης, καθώς η ομάδα του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους ανακοίνωσε το «διαζύγιο» με συνολικά τέσσερις παίκτες!
Ο λόγος για τους Μπράντον Μπόστον Τζούνιορ, Αρμάντο Μπέικοτ, Αρτούρ Ζάγκαρς και Τζίλσον Μπάνγκο, τους οποίους και ευχαρίστησε η Φενέρ για την παρουσία τους και την προσφορά τους στον σύλλογο.
Θυμίζουμε πως πριν από μερικές ημέρες η Φενέρ αποχαιρέτησε τους Κεμ Μπιρτς και Ντεβόν Χολ, ενώ, βρίσκεται πολύ κοντά στην απόκτηση των Σέιβον Σιλντς, Μπράξτον Κι, όπως και στη «βόμβα» της απόκτησης του Σέιν Λάρκιν!