Μετά την κατάκτηση του Πανελληνίου πρωταθλήματος οι Βίκυ Αρβανίτη και Πένυ Καραγκούνη μπήκαν... φορτσάτες στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Μπιτς βόλεϊ που ξεκίνησε σήμερα (30/7) στην Αυστρία.

Το ελληνικό δίδυμο επικράτησε με 2-0 σετ των Σλοβάκων Ντουμπόβκοβα και Νετράκοβα σε ένα ματς που εξελίχθηκε σε θρίλερ, αφού και τα δύο σετ ολοκληρώθηκαν με 23-25.

Με τη νίκη στην πρεμιέρα της διοργάνωσης το ελληνικό δίδυμο δείχνει πως βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση ενόψει της συνέχειας, με το επόμενο βήμα να γίνεται την Τετάρτη (31/7) κόντρα στις Ζούμκερ και Χάιντριχ.

Επιμέλεια: Εύα Ζαχαριουδάκη

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube