Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική τα ξημερώματα της Δευτέρας λόγω φωτιάς που ξέσπασε στη νότια Εύβοια, στην περιοχή της Καρύστου. Δεν απειλούνται οικισμοί.

Ο δήμαρχος Καρύστου, Λευτέρης Ραβιόλος τόνισε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3 και στον Νίκο Ανδρίτσο, ότι η φωτιά έχει πλέον σβήσει και τέθηκε υπό έλεγχο μέσα σε μισή ώρα λόγω της έγκαιρης παρέμβασης της Πυροσβεστικής.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η εικόνα είναι καλή και εκτιμάται ότι σύντομα θα τεθεί υπό έλεγχο. Στο σημείο επιχειρούν 8 οχήματα με 20 πυροσβέστες.

Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube