Ο ΠΑΣ αντιμετωπίζει την Τετάρτη σε φιλική αναμέτρηση τη Λαμία στο ΕΑΚ της πρωτεύουσας της Φθιωτίας στις 20:00 και ο τεχνικός του «Άγιαξ της Ηπείρου», ο κ. Μεταξάς, επέλεξε την Τρίτη στην αποστολή τους:
ΛΟΝΤΙΓΚΙΝ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΣΟΥΛΗ, ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ, ΣΑΛΙΑΚΑ, ΠΙΡΣΜΑΝ, ΚΑΡΑΧΑΛΙΟ, ΕΡΑΜΟΥΣΠΕ, ΚΑΡΓΑ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟ, ΠΗΛΙΟ, ΝΤΟΜΙΝΓΚΕΣ, ΓΡΟΣΔΑΝΗ, ΛΙΑΣΟ, ΣΙΟΝΤΗ, ΓΚΑΡΝΤΑΦΣΚΙ, ΜΙΛΙΝΤΣΕΑΝΟΥ, ΣΝΑΙΝΤΕΡ, ΠΕΡΕΑ, ΜΠΡΕΝΕΡ, ΚΥΡΚΟ, ΛΩΛΗ και ΜΙΝΑ
Την Τετάρτη το πρωί, οι ποδοσφαιριστές των Ηπειρωτών έχουν προπόνηση ενεργοποίησης.