Στην ανάγκη έκτακτης συντήρησης για την γέφυρα Μοράντι της Γένοβας, η οποία, όμως, δεν έγινε ποτέ, αναφέρεται σε δηλώσεις του στην εφημερίδα La Repubblica, o πολιτικός μηχανικός Σαβέριο Φερράρι, ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και στην οικοδόμηση της γέφυρας, πριν από πενήντα χρόνια.

«Το 1979 άρχισαν να περνούν τα μεγάλα φορτηγά, με σαράντα τόνους βάρος και οι συνθήκες άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν, κατά συνέπεια, και πολλές ουρές. Κατά την διάρκεια των ετών πέρασα πολλές φορές από την γέφυρα Μοράντι και αισθάνθηκα περίεργους κραδασμούς», δηλώνει ο Φερράρι.

«Το κατήγγειλα στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρίας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν υπήρχαν τα αναγκαία χρήματα. Δεν έγινε ποτέ η συνολική, έκτακτη συντήρηση που χρειαζόταν. Και θεωρώ ότι έπρεπε να προστεθεί και ένας επιπλέον πυλώνας, στο κεντρικό σημείο της γέφυρας», προσθέτει.

Ο ιταλός πολιτικός μηχανικός προβλέπει, δε, ότι για την κατασκευή νέας γέφυρας, μετά από την κατεδάφιση της τωρινής, θα χρειαστούν είκοσι τέσσερις με τριάντα μήνες.

Πηγή: protothema.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Πάσχα - Με 100% πληρότητα τα πλοία

Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ τις ημέρες του Πάσχα - Τα δρομολόγια για Λεωφορεία, Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Πάσχα - Με 100% πληρότητα τα πλοία

Άστατος ο καιρός μέχρι το Μεγάλο Σάββατο - Με ήλιο το σούβλισμα του οβελία στις περισσότερες περιοχές

Τροχαίο στη Βούλα: Δύο μοτοσυκλέτες παρέσυραν την πεζή - Ο πρώτος οδηγός την εγκατέλειψε - Αναζητείται

Μάγδα Φύσσα: «Ξαναμαχαιρώνουν» τον Παύλο με την απόφαση αποφυλάκισης του Μιχαλολιάκου

Δολοφονία Λυγγερίδη: Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. υψηλόβαθμο στέλεχος της Θύρας 7

Βούλα: Μοτοσυκλέτα παρέσυρε πεζή στη Λεωφόρο Καραμανλή- Βαριά τραυματίας και ο δικυκλιστής

Ελεύθερος αφέθηκε ο 41χρονος που συνελήφθη στο πλαίσιο της έρευνας για τη δολοφονία του Γιώργου Λυγγερίδη

Ο εισαγγελέας Εφετών Λαμίας θα ασκήσει έφεση στο βούλευμα αποφυλάκισης του Μιχαλολιάκου