Ως τελικό που κερδήθηκε χαρακτήρισε τον σημερινό αγώνα με τον Κολοσσό ο προπονητής του Ηλυσιακού, Δημήτρης Λιόγας.

Ο Έλληνας τεχνικός τόνισε ότι η συνέχεια θα είναι καλύτερη για την ομάδα του, ενώ δεν θέλησε να αναφερθεί στο θέμα ενίσχυσης του ρόστερ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Το ματς απόψε ήταν ένας τελικός. Το φοβόμασταν, γιατί ο Κολοσσός έχει καλή προπονητική κατεύθυνση. Είχαμε πολύ δύσκολο πρόγραμμα στον πρώτο γύρο και το κενό στις γιορτές μας αποσυντόνισε. Παρόλα αυτά παίξαμε καλά, ομαδικά και προσφέραμε καλό θέαμα. Η συνέχεια θα είναι καλύτερη για μας. Από τη στιγμή που βγήκε το παιχνίδι και οι αλλαγές μας, δεν θέλω να μιλήσω δημόσια για θέμα ενίσχυσης. Υπάρχουν κενά, αλλά θα τα πούμε με τη διοίκηση»

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Είναι γεγονός: Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό - Η φωτογραφία με Γιαννακόπουλο