Άγριο έγκλημα στη Χρυσούπολη Καβάλας, με θύμα έναν 52χρονο Έλληνα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, άγνωστοι του είχαν στήσει ενέδρα σε εργοστάσιο μαρμάρου στο οποίο εργαζόταν στις 6 τα ξημερώματα.

Τον γάζωσαν με πυροβόλο όπλο.



Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube