Απογοητευμένος με την βαριά εκτός έδρας ήττα από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (111-71) εμφανίστηκε μετά το τέλος του αγώνα ο τεχνικός των «κίτρινων», Ηλίας Καντζούρης.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, μετά το πρώτο δεκάλεπτο, το ματς δεν χρήζει ιδιαίτερης ανάλυσης, ενώ ανέφερε πως απέναντι σε τόσο ποιοτική ομάδα όπως είναι οι «ερυθρόλευκοι» το κάθε λάθος κοστίζει.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ηλία Καντζούρη:

«Δεν νομίζω πως μετά το πρώτο δεκάλεπτο υπάρχει κάτι για το οποίο μπορούμε να σχολιάσουμε. Ο Ολυμπιακός βρίσκεται σε καταπληκτικό μομέντουμ. Εμείς ήρθαμε εδώ γνωρίζοντας τις δυσκολίες. Μετά το πρώτο δεκάλεπτο, αλλά και σε μεγάλο μέρος του πρώτου δεκαλέπτου, αμυντικά δεν κάναμε τίποτα από όσα είχαμε πει. Και είναι επόμενο όταν παίζεις με μια τόσο καλή ομάδα, όταν την αφήνεις να εκτελεί και να κυκλοφορεί τη μπάλα και δεν βάζεις το κορμί σου, το αποτέλεσμα είναι αυτό».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Παγκόσμια πρωταθλήτρια η Ελλάδα στο σχολικό πρωτάθλημα μπάσκετ

Παρουσιάζεται και αποθεώνεται ο Ομπράντοβιτς-Στελεχώνονται σταφ, προχωρά ο σχεδιασμός

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!