Καταγγέλλει επίθεση στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ.

Ο ισχυρός άνδρας του «τριφυλλιού» ακολούθησε την αποστολή της ομάδας του στο «αιώνιο» ντέρμπι για την 27η αγωνιστική της Ευρωλίγκας και όπως αναφέρουν οι «πράσινοι», οργανωμένοι οπαδοί του Ολυμπιακού, που -όπως αναφέρεται- είχαν διαπιστεύσεις, τον… υποδέχθηκαν στη φυσούνα.

Όπως επισημαίνουν οι φιλοξενούμενοι, οι φίλοι των γηπεδούχων, που κάθονταν κοντά στη γραμματεία, κλωτσούσαν, έβριζαν και απειλούσαν, ενώ παρέμειναν για ώρα στο σημείο. Η αστυνομική δύναμη ήταν μικρή, όπως αναφέρουν οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube