Επίθεση από συνοδό ασθενή δέχτηκε νοσηλεύτρια στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr, η νοσηλεύτρια υπέδειξε στον άντρα να φορέσει τη μάσκα του για να εισέλθει στην πτέρυγα, όμως εκείνος αντέδρασε με φωνές και ύβρεις, επιμένοντας να μπει χωρίς μάσκα.

Άμεσα τον συνέλαβαν αστυνομική που έτυχε να βρίσκονται στο νοσοκομείο, ωστόσο κατά τη διαδικασία της σύλληψης η γυναίκα δέχτηκε νέα επίθεση, με κλωτσιά στα πλευρά.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube