Το νέο πρόγραμμα επιδοτήσεων «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» για τα ηλεκτρικά οχήματα παρουσίασαν ο υπουργός Περιβάλλοντος κι Ενέργειας Κώστας Σκρέκας και η ΓΓ Ενέργειας Αλεξάνδρας Σδούκου.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός το άνοιγμα της πλατφόρμας για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων και φορτιστών θα γίνει αύριο Πέμπτη.
Πηγή: skai.gr