Ο Έλληνας πασαδόρος εξέφρασε τα παράπονά του στους διοικούντες το αχαϊκό ΤΑΑ, ενώ ο μάνατζέρ του ρώτησε αν υπάρχει περίπτωση να πληρωθεί, ζητώντας τα δεδουλευμένα των πέντε τελευταίων μηνών, και να αποχωρήσει από τους νεοφώτιστους στην Α1 βόλεϊ των ανδρών.

Όμως, η διοίκηση ενοχλήθηκε από τη στάση του αθλητή και του έδωσε αναγκαστική άδεια. Ο Αγγελόπουλος πήγε στην προπόνηση και αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του την Πέμπτη, πράγμα που αποδεικνύει πως αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube