Αναλυτικά όσα έγραψε ο πάουερ φόργουορντ/σέντερ του ΠΑΟΚ για το ματς του Σαββάτου στο Λαύριο (16:30) στο blog του στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ:

Είναι το πρώτο παιχνίδι μετά τη διακοπή των Χριστουγέννων και έτσι θα πρέπει να είμαστε σίγουροι για τον βαθμό συγκέντρωσης μας, καθώς πάντα αυτά τα παιχνίδια είναι παράξενα. Το Λαύριο είναι μια πολύ καλή ομάδα με δυνατή έδρα, αλλά αν μείνουμε πιστοί στο πλάνο μας και κάνουμε όσα δουλέψαμε όλη την εβδομάδα στην προπόνηση, πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε το νικηφόρο σερί μας.

Είναι ένα ιδιαίτερο παιχνίδι για μένα, καθώς έχω περάσει μια υπέροχη χρονιά στο Λαύριο. Έχω φίλους σε όλη την πόλη και ανυπομονώ να τους δω, επειδή όσο ήμουν εκεί φρόντισαν να μην μου λείψει τίποτα. Θα είναι μια ωραία εμπειρία.

Πέρασα τη γιορτή των Χριστουγέννων στη Θεσσαλονίκη. Όλα ήταν πολύ όμορφα στην πόλη και μου άρεσε πάρα πολύ η ατμόσφαιρα. Πέρασα πολύ ωραία με την οικογένεια μου, αλλά τώρα πρέπει να επιστρέψουμε στη δουλειά και να κλείσουμε τη χρονιά με νίκη.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Ο Ομπράντοβιτς ξανά στο «σπίτι» του: Η υποδοχή των συνεργατών του στον Παναθηναϊκό

Καρδίτσα: Ανακοίνωσε τον Γκίκα

Ανοίγει το «Telekom Center» για τον Ομπράντοβιτς ο Παναθηναϊκός!

Πετρίδης: «Πάνω από… προπονητής ο Ομπράντοβιτς για τον Παναθηναϊκό-Θα γίνουν βαρβάτες μεταγραφές»

Παγκόσμια πρωταθλήτρια η Ελλάδα στο σχολικό πρωτάθλημα μπάσκετ

Παρουσιάζεται και αποθεώνεται ο Ομπράντοβιτς-Στελεχώνονται σταφ, προχωρά ο σχεδιασμός

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

TAGS: Π.Α.Ο.Κ.