Business is Business ή αλλιώς όπως λένε στη γλώσσα του Χορστ Ντάσλερ, τα γερμανικά, Geschaft ist Geschaft. Το marketing είχε μπει ήδη στο ποδόσφαιρο το 1981 όταν η Λίβερπουλ αντιμετώπιζε τη Ρεάλ Μαδρίτης στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών. Το αφεντικό της Adidas, Χορστ Ντάσλερ, είχε βάλει στόχο να κάνει το κόλπο γκρόσο για τη συμφωνία με τη Λίβερπουλ που εκείνο το διάστημα είχε χορηγό την Umbro...

Μάλιστα η Umbro είχε συνδυάσει το όνομά της με τις ευρωπαϊκές κατακτήσεις της Λίβερπουλ το 1977 και το 1978 στο Κύπελλο Πρωταθλητριών, γεγονός που βοήθησε ακόμα περισσότερο στη διαφήμιση του brand. Η αγγλική εταιρεία αποτελούσε διανομέα της Adidas στο Ηνωμένο Βασίλειο, λαμβάνοντας τα οφέλη από την τεχνογνωσία της κατασκευής αθλητικών παπουτσιών, άφησε ελεύθερο πεδίο στην Adidas για συμφωνίες με ομάδες όπως η Νότιγχαμ Φόρεστ, η Μπέρμιγχαμ και η Ίπσουιτς. Όμως το... απωθημένο του Χορστ Ντάσλερ ήταν η Λίβερπουλ. Δείτε αναλυτικά εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube