Το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή, μέλος του οποίου είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος, δημοσίευσε ειδική έκθεση για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών για το 2015 με αντικείμενο «Λαμβάνουν οι ταξιδιώτες την αποζημίωση που δικαιούνται και με τι κόστος;»
«Δεδομένου ότι ο αριθμός των ατόμων που ταξιδεύει αυξάνεται συνεχώς κάθε έτος, η προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών των αεροπορικών μεταφορών αποκτά πρόσθετη σημασία. Μόνο το 2014 υπολογίζεται ότι πάνω από 870 εκατ. καταναλωτές ταξίδεψαν αεροπoρικώς. Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο το 22% των επιβατών αεροπορικών μεταφορών έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα τους τελευταίους 12 μήνες όταν ταξίδευαν,» επεσήμανε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και αν. Συνήγορος Καταναλωτή Αθηνά Κοντογιάννη...
www.driveandtravel.gr