Τα κλιματιστικά έχουν πάρει …φωτιά τις τελευταίες ημέρες στη Λάρισα λόγω του καύσωνα, όμως αυτή τη φορά κυριολεκτούμε, καθώς χθες αργά το βράδυ της Τετάρτης, η εξωτερική μονάδα κλιματιστικού διαμερίσματος στο κέντρο της πόλης τυλίχθηκε στις φλόγες.

Οι ένοικοι της πολυκατοικίας που βρίσκεται στην οδό Παπασταύρου λαχτάρησαν καθώς η μονάδα «λαμπάδιασε» κάτω από άγνωστες συνθήκες. Ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική που έσπευσε στο σημείο με δυο οχήματα και οι πυροσβέστες έκαναν άμεσα την κατάσβεση χωρίς να υπάρξει επέκταση της φωτιάς.

Δείτε φωτογραφίες:





ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube