Πολλά παράπονα από τα εύκολα λάθη της ομάδας του στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με τον Άρη στο «Nick Galis Hall» είχε ο Νέναντ Μάρκοβιτς.

«Θέλω να συγχαρώ τον προπονητή του Άρη καθώς αν και λίγες μέρες σε αυτήν κατάφερε να κάνει σπουδαία δουλειά. Εμείς στο πρώτο δεκάλεπτο ξεκινήσαμε καλά. Είχαμε πλάνο και γενικά το πρώτο δεκάλεπτο κύλησε καλά. Στη συνέχεια αλλάξανε τα πράγματα και παίζαμε περισσότερο με ατομικές προσπάθειες παρά με ομαδικές. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν πολύ κακό. Δεν παίξαμε καθόλου καλά στην επανάληψη και με 13 λάθη σε ένα ημίχρονο δεν μπορούμε να κερδίσουμε ούτε την εφηβική ομάδα του Άρη. Πρέπει να δούμε τα λάθη μας και να τα διορθώσουμε», τόνισε ο Βόσνιος τεχνικός.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Είναι γεγονός: Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό - Η φωτογραφία με Γιαννακόπουλο