Την ευκαιρία να απολαύσουν όλους τους αγώνες της πρώτης κατηγορίας του ισπανικού πρωταθλήματος θα έχουν από φέτος και για τέσσερα χρόνια οι χρήστες του facebook στη Νότια Ασία.

«Η La Liga είναι καλύτερη από την Premier League, αλλά το αγγλικό πρωτάθλημα το βλέπουμε εδώ πάνω από 20 χρόνια και μόνο εδώ και έξι χρόνια μπορούμε να δούμε έναν ισπανικό αγώνα», επιβεβαίωσε ο Χοσέ Αντόνιο Κατσάθα, υπεύθυνος της La Liga στην Ινδία, εκεί όπου μόλις υπεγράφη μια πρωτοποριακή συμφωνία με έναν παγκόσμιο γίγαντα, όπως είναι το Facebook.

To deal αφορά της μετάδοση όλων των αγώνων της La Liga τόσο για τη σεζόν 2018/19, όσο και για της τρεις επόμενες μέσω του Facebook, για το ποσό των 90 εκατ. ευρώ στις εξής χώρες: Ινδία, Μπαγκλαντές, Πακιστάν, Αφγανιστάν, Μαλδίβες, Νεπάλ, Μπουτάν και Σρι Λάνκα.

«Ο Νότος της Ασίας και ειδικά η Ινδία, είναι μια πρωταρχική αγορά για το Facebook και τη La Liga, ήταν εύκολο να φτάσουμε σε συμφωνία», είπε ο Πίτερ Χάτον, υπεύθυνος για τα αθλήματα στο Facebook Live. «Θέλουμε να μεταφέρουμε στο χρήστη μία εμπειρία μοναδική, το να δει μία από τις καλύτερες αθλητικές διοργανώσεις του κόσμου, είναι μια μοναδική ευκαιρία να μεγαλώσει το περιβάλλον των αθλημάτων».

Η La Liga προσπερνά την Premier League

Με αυτή τη πρωτοποριακή συμφωνία, αφού ποτέ άλλοτε το Facebook δεν είχε αγοράσει δικαιώματα μετάδοσης μιας διοργάνωσης εκτός των Η.Π.Α.,η La Liga αναμένεται να προσπεράσει την Premier League στην Ινδία, όχι μόνο όσον αφορά τους ακόλουθους στα social media, αλλά και στο χρόνο που περνούν οι χρήστες στα ψηφιακά μέσα που αφορούν τo ισπανικό πρωτάθλημα.

Ο διευθυντής της ψηφιακής στρατηγικής της La Liga, Αλφρέδο Μπερμέχο, σχολίασε σχετικά.

«Η Premier League ξεκίνησε πολύ πριν τη La Liga την διεθνή επέκτασή της, αλλά με καινοτόμα στοιχήματα όπως αυτό που κλείσαμε με το Facebook, προχωράμε γοργά. Ξεκινήσαμε αργά, αλλά με μεγαλύτερους στόχους.

Πιστεύουμε ότι το Facebook είναι ο τέλειος συνεργάτης για να εξελίξουμε το προϊόν μας. Έχει πάνω από 260 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στην Ινδία και 50 εκατομμύρια από αυτούς έχουν ξεκάθαρο ενδιαφέρον προς το ποδόσφαιρο».


Πάντως το ποδόσφαιρο είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές άθλημα στην Ινδία, αφού στην πρώτη θέση και με διαφορά είναι το κρίκετ, για το οποίο η Star India πλήρωσε 944 εκατ. δολάρια για τα τηλεοπτικά δικαιώματα.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Τέλος η σεζόν για τον Μπακαμπού λόγω τραυματισμού

Θέση εποπτεύοντα της ομοσπονδίας της Ισπανίας ανέλαβε ο Ντελ Μπόσκε

Λεβαντόβσκι: «Θα συνεχίσω να παίζω για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα στη Μπαρτσελόνα»

Έξαλλος με το VAR ο Μπαράχα: «Υπάρχει οφσάιντ στο γκολ του Φερμίν»

Ξετύλιξε το «δώρο» του Μαμαρντασβίλι ο «καυτός» Λεβαντόφσκι και... ανατροπή στην ανατροπή για την Μπαρτσελόνα

Η αδιανόητη γκάφα του Τερ Στέγκεν στο ιστορικό του παιχνίδι με την Μπαρτσελόνα

Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Ανδαλουσίας, αρκέστηκαν στον βαθμό Μπέτις και Σεβίλλη στο «Μπενίτο Βιγιαμαρίν»

Τρομερή ατμόσφαιρα και εντυπωσιακό κορεό στο «Μπενίτο Βιγιαμαρίν» πριν την έναρξη του ντέρμπι της Ανδαλουσίας!

Τριάρα με… άρωμα Ευρώπης για τη Βιγιαρεάλ, νίκη ελπίδας για τη Γρανάδα

Σε προφορική συμφωνία με τον Γκουίντο Ροντρίγκες ήρθε η Μπαρτσελόνα