Ο Μάθιου Στραζέλ, μετά από τέσσερα χρόνια στο πριγκιπάτο, ανακοίνωσε την αποχώρησή του, με τον ίδιο να συνεχίζει ως το 2029 στην Ανατολού Εφές.
Ο 23χρονος Γάλλος γκαρντ θέλησε να αποχαιρετήσει τον σύλλογο μέσω μιας συγκινητικής ανάρτησης στα social media. Συγκεκριμένα, χαρακτήρισε την πρώην ομάδα του σπίτι και καταφύγιο, τονίζοντας ότι τον πήραν ως ένα απλό ταλέντο και τον εξέλιξαν στον παίκτη που είναι σήμερα. Παράλληλα, στάθηκε και στη στήριξη του κόσμου που βίωσε στο «Gaston-Medecin».
Αναλυτικά όσα ανέφερε
«Είναι δύσκολο για μένα να σου πω αντίο, δύσκολο να βρω τις λέξεις για να το κάνω και ακόμη πιο δύσκολο να το αποδεχτώ.
Όταν ήρθα στον σύλλογο ως ένα απλό ταλέντο από το γαλλικό μπάσκετ που είχε ακόμη πολλά να αποδείξει, με καλωσορίσατε, με αποδεχτήκατε και με ενθαρρύνατε από τα πρώτα μου κιόλας λεπτά στο «Gaston-Medecin».
Σε εσάς βρήκα ένα σπίτι, μια οικογένεια, ένα καταφύγιο.
Στις καλές στιγμές αλλά και στις δύσκολες, ήσασταν πάντα εκεί. Κάθε φορά που ο εκφωνητής έλεγε το όνομά μου, ένιωθα την αδιαπραγμάτευτη στήριξή σας. Και δεν υπήρχε τίποτα που να ζεσταίνει περισσότερο την καρδιά μου από αυτή την αίσθηση ότι έχω αυτή την οικογένεια πίσω μου σε κάθε παιχνίδι.
Σας ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό».