Ο αγώνας για την κατάκτηση της Πρέμιερ Λιγκ συνεχίζεται από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Τελευταίο χτύπημα η ανακοίνωση της συνεργασίας με την Virgin Money του ταλαντούχου Σερ Ρίτσαρντ Μπράνσον. Η θυγατρική του ομίλου Virgin θα έχει τον τίτλο του «επίσημου συνεργάτη οικονομικών υπηρεσιών» για 4 χρόνια, η 15η συνεργασία αυτού του είδους για τη Γιουνάιτεντ.

Ο αριθμός αυτός, μαζί με τις υπόλοιπες 50+ εταιρίες που συνδράμουν τους «κόκκινους διαβόλους», είναι ο διπλάσιος του δεύτερου στο αγγλικό πρωτάθλημα και από τους μεγαλύτερους που συναντά κανείς σε παγκόσμιο αθλητικό επίπεδο.

Εκτός από τη Chevrolet, που δεσπόζει στη φανέλα και είναι ο προμηθευτής αυτοκινήτων του συλλόγου, συναντάμε επίσημες χορηγίες μπύρας (Singha), κρασιού (Casillero del Diablo), είδη ζαχαροπλαστικής (Εurofood) –που αφορά μόνο 5 χώρες της βορειοανατολικής Ασίας- καθώς και μη αλκοολούχα ποτά για τη Νιγηρία (CHI).



Ένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάει πουθενά χωρίς ελαστικά, οπότε η Γιουνάιτεντ έχει συμφωνίες με την Apollo Tyres για τον κόσμο γενικά, την Achilles Radial για την Ινδονησία ειδικά και την Federal για Κίνα και Ταϊβάν.

Στον οικονομικό τομέα, εκτός της Virgin, υπάρχουν «φιλίες» με άλλους 14 ομίλους του χώρου με δραστηριότητες που εκτείνονται από τη Μάλτα και τη Ζιμπάμπουε έως τη Νορβηγία και την Τανζανία.

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να παραλειφθεί η ευμάρεια και ο καλλωπισμός των πελατών – υποστηρικτών από Άπω Ανατολή μεριά. Ενδεικτικό είναι πως 16 χορηγοί εδρεύουν στην ευρύτερη περιοχή, με την Unilever να είναι ο επίσημος προμηθευτής σαμπουάν σε Ινδονησία, Σιγκαπούρη και Βιετνάμ.



Όλη αυτή η μακροσκελής και πολύπλευρη δραστηριότητα, εκτός του ότι υπογραμμίζει το παγκόσμιο στάτους της Γιουνάιτεντ, φέρνει έσοδα ρεκόρ στα ταμεία του συλλόγου. Οι Άγγλοι στοχεύουν σε τζίρο 600 εκατομμυριών ευρώ στο τέλος της χρονιάς, θέτοντας ρεκόρ στην ιστορία των βρετανικών συλλόγων.

Μένει να δούμε αν η χρημαστηριακή και εμπορική αξία θα μεταφραστεί σε αποτελέσματα εντός αγωνιστικού χώρου. Στο παρελθόν και οι δυο ομάδες του Μάντσεστερ έχουν πέσει θύματα της ρήσης «τα λεφτά δεν παίζουν μπάλα». Η Γιουνάιτεντ, δεν έχει περιθώρια να στείλει άλλη μια χρονιά στον κάδο ανακύκλωσης, κάτι που σημαίνει ότι όλος αυτός ο ορυμαγδός χρημάτων θα πρέπει να αρχίσει σιγά-σιγά να πιάνει τόπο.

Επιμέλεια: Χρήστος Ντότσικας

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube