Παραμένει στο «τιμόνι» της Μπασκόνια ο Πάολο Γκαλμπιάτι. Η ομάδα της Βιτόρια ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Ιταλό τεχνικό για τον επόμενο χρόνο, ώστε να συνεχίσει το έργο που άρχισε τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.

Ο Γκαλμπιάτι κατέκτησε το Copa Del Rey στοF4 της διοργάνωσης, αλλά τερμάτισε στη 18η θέση της Ευρωλίγκας.


ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube