Με ένα συγκινητικό μήνυμα αποχαιρετά την Ελλάδα η Μπέριλ ΜακΚίσικ. Η σύζυγος του Σακίλ, ο οποίος μετά από επτά σεζόν αποχωρεί από τον Ολυμπιακό, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για όσα βίωσε στον οργανισμό και τη χώρα.

«Έξι χρόνια. Επτά αξέχαστες σεζόν.

Αυτό που ξεκίνησε ως ένα μπασκετικό ταξίδι έγινε κάτι πολύ περισσότερο. Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο υπέροχα παιδιά εδώ και, κάπως έτσι, το μικρό μας αγόρι μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά.

Ευχαριστούμε κάθε φίλαθλο που μας στήριξε, χάρηκε μαζί μας και μας έκανε να νιώσουμε ότι ανήκουμε εδώ. Οι αναμνήσεις, οι φιλίες, τα πρωταθλήματα και η αγάπη που ζήσαμε εδώ θα μείνουν για πάντα με την οικογένειά μας.

Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να κλείνει, όμως ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει για πάντα στον Πειραιά.
Σας ευχαριστούμε για όλα. Ολυμπιακός για πάντα
»


ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube