Έξαλλος ήταν ο Μαρσέλο Μπιέλσα στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα της Ουρουγουάης μπροστά στους δημοσιογράφους.
Δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα νεύρα του και την απογοήτευσή του κάτι που έκανε και στη συνέντευξή Τύπου επισημαίνοντας ότι δεν αφήνει τίποτα στη εθνική ομάδα της χώρας καθώς δεν μπόρεσε παρά την προσπάθειά του να βελτιώσει τους παίκτες της.
«Δεν κατάφερα να αξιοποιήσω στο μέγιστο βαθμό τις πραγματικές δυνατότητες που είχε το ρόστερ της Ουρουγουάης. Με την αντικατάσταση του Βαλβέρδε, η πρόθεσή μου ήταν να ενισχύσω την επιθετική μας γραμμή και να γίνουμε πιο απειλητικοί. Η αλήθεια είναι πως η προσφορά μου στο ποδόσφαιρο της χώρας ισούται με το μηδέν, διότι οποιαδήποτε συνεισφορά κι αν επιχειρήσει ένας προπονητής σε μια εθνική ομάδα, αυτή αποδεικνύεται μάταιη αν δεν συνοδεύεται από το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν με ρωτήσετε για την υστεροφημία μου, θεωρώ ότι θα με θυμούνται ως κάποιον που δεν άφησε απολύτως τίποτα πίσω του», ανέφερε.