Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ για το ματς με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη.

Ο Γκουστάβο Πογέτ, που είχε όλους τους παίκτες στην διάθεσή του, επέλεξε να αφήσει εκτός για λόγους τακτικής τους Μπακάκη, Ανάκογλου, Τζανετόπουλο και Κρισάντους. Αντίθετα, επέστρεψε απ’ την τιμωρία του ο Μπαρμπόσα.

Η 18άδα που επέλεξε αποτελείται από τους: Μπαρόχα, Ανέστη, Σοϊλέδη, Αρθο, Λαμπρόπουλο, Γκάλο, Κολοβέτσιο, Ντίντακ, Κορδέρο, Βάργκας, Σιμόες, Γιόχανσον, Μάνταλο, Μπουονανότε, Μπαρμπόσα, Πλατέλλα, Τζεμπούρ και Αραβίδη.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: A.E.K.