Παρά το γεγονός ότι η Νίκη Βόλου απέτυχε να πάρει την άνοδο τη φετινή σεζόν για τα μεγάλα σαλόνια της Σούπερ Λιγκ, οι άνθρωποι του συλλόγου έχουν ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό τους για να ενισχυθούν εν όψει της νέας σεζόν.
Συγκεκριμένα, οι Βολιώτες ανακοίνωσαν την απόκτηση του Γιώργου Παμλίδη, μέσω μιας όμορφης ανάρτησης στα social media.
Ο έμπειρος εξτρέμ αποκτήθηκε από την Καλαμάτα, στην οποία αγωνιζόταν τα τελευταία δύο χρόνια.
Μάλιστα, ο ίδιος εντυπωσίασε με τη «Μαύρη Θύελλα», καθώς έκανε τη διαφορά, όντας ο 2ος σκόρερ στον νότιο όμιλο της Σούπερ Λιγκ 2, με 11 τέρματα και πλέον έχει ως στόχο να οδηγήσει και τη Νίκη στα ανώτερα κλιμάκια.
Το βίντεο