Ο Ολυμπιακός θέλει να κάνει το πρώτο από τα τρία βήματα που απαιτούνται για την κατάκτηση του πρωταθλήματος το απόγευμα της Τετάρτης (17:45), όταν και φιλοξενεί τον Αθηναϊκό στον πρώτο τελικό της Α1 Γυναικών. Η αρχηγός της ομάδας, Αγγελική Νικολοπούλου, έδωσε το σύνθημα.

«Ξεκινάει μια δύσκολη σειρά παιχνιδιών, που απαιτεί τη μέγιστη αποδοτικότητα και συγκέντρωσή μας. Δουλεύουμε και προετοιμαζόμαστε κατάλληλα για αυτά και θεωρώ, ότι είμαστε έτοιμες να διεκδικήσουμε άλλον έναν τίτλο και να κλείσει όμορφα η φετινή χρονιά. Το κλειδί θα είναι η καλή άμυνα στα ατού της αντίπαλης ομάδας. Πρέπει να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένες στο πλάνο μας και να βάλουμε τα κορμιά μας και το μυαλό μας. Εύχομαι, πάνω από όλα, υγεία σε όλους όσους συμμετέχουν και να απολαύσουμε όμορφο θέαμα», τόνισε.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Είναι γεγονός: Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό - Η φωτογραφία με Γιαννακόπουλο