Ο Ντιντιέ Ντεσάμπ περνάει μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής του, καθώς έχασε τη μητέρα του και βυθίστηκε στο πένθος. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Γαλλίας αποχώρησε άμεσα από την αποστολή για να επιστρέψει στη χώρα του και να βρεθεί στο πλευρό της οικογένειάς του.
Η απουσία του σημαίνει ότι δεν θα καθίσει στον πάγκο στο παιχνίδι με τη Νορβηγία, όπου οι «μπλε» διεκδικούν την πρωτιά του ομίλου. Την τεχνική καθοδήγηση της ομάδας θα αναλάβει ο στενός συνεργάτης του, Γκι Στεφάν, μέχρι την επιστροφή του Ντεσάμπ.