Δίκαιη χαρακτήρισε ο Ούρος Ντούβνιακ τη νίκη του Πανιωνίου επί του Άρη στο Nick Galis Hall, ενώ δεν θέλησε να πάρει τη… δόξα, παρότι πέτυχε το καλάθι που έκρινε το ματς.

«Αρχίσαμε άσχημα το ματς. Είχαμε προβλήματα στην επίθεση με μόνο 20 πόντους στο ημίχρονο. Όταν ηρεμήσαμε παίξαμε πιο καλά στην επίθεση, βάλαμε κάποια μεγάλα σουτ και πήραμε μια νίκη που αξίζαμε», ανέφερε, ενώ για τη δική του απόδοση και το νικητήριο καλάθι, είπε: «Έπαιξα καλά στην επίθεση στο δεύτερο μέρος. Οι συμπαίκτες μου με πίστεψαν και είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα το νικητήριο καλάθι. Η νίκη ανήκει σε όλη την ομάδα».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Παρουσιάζεται και αποθεώνεται ο Ομπράντοβιτς-Στελεχώνονται σταφ, προχωρά ο σχεδιασμός

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός