Σημαντική νίκη πήρε στο Περιστέρι ο Παναιτωλικός, που επικράτησε με 0-2 του Ατρομήτου, με τον τερματοφύλακα, Δημήτρη Κυριακίδη, να πραγματοποιεί πολύ καλή εμφάνιση.

Ο τερματοφύλακας του Παναιτωλικού μάλιστα, που είναι αρκετά θρήσκος, έχει πάντα μια εικόνα για να προστατεύει την εστία του.

Μάλιστα μετά το γκολ του Ουάρντα που έκανε το 0-2, «πιάστηκε» από την κάμερα να την προσκυνάει και να κάνει τον σταυρό του.

Δείτε το στο 3.50 του βίντεο.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube