Εντύπωση προκάλεσε ο τρόπος με τον οποίο πήγε ο Ακπόμ να πανηγυρίζει με τον Μπίσεσβαρ και τον Μάτος στο πρώτο γκολ του ΠΑΟΚ με τον ΟΦΗ στην Τούμπα.

Μάλιστα, η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ ανέβασε το σχετικό στιγμιότυπο στο Twitter και «τρόλαρε» τον Άγγελο επιθετικό για την ενέργειά του.

Δείτε το «τιτίβισμα»


ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: Π.Α.Ο.Κ.