«Οδηγός λεωφορείου έπαιζε παιχνίδια στο κινητό του την ώρα που οδηγούσε», κατήγγειλε στον ΣΚΑΪ τηλεθεάτρια της εκπομπής «Δεκατιανοί» με τους Γιάννη Πιτταρά και Γιώργο Γρηγοριάδη.

Σύμφωνα με την κα Κατερίνα, ο οδηγός διένυσε απόσταση 10 λεπτών σε 40 λεπτά καθώς ήταν αφοσιωμένος στο κινητό του.

Η τηλεθεάτρια της εκπομπής πήρε το συγκεκριμένο λεωφορείο από το Γουδί και κατέβηκε στο Θέατρο Ιλίσια.



Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube