Κάποτε, όχι πολύ παλιά, η αμοιβή ενός υψηλόβαθμου στελέχους σε επταψήφιο νούμερο (σε δολάρια, ασφαλώς) αρκούσε για να προκαλέσει αίσθηση στις ετήσιες εκθέσεις αμοιβών των μεγάλων επιχειρήσεων. Σήμερα, όμως, η συζήτηση έχει μεταφερθεί στη… στρατόσφαιρα των αμοιβών, δηλαδή σε εννιαψήφια πακέτα αμοιβών των 100, 200 ή ακόμη και 800 εκατομμυρίων δολαρίων. Στους διευθύνοντες συμβούλους, δηλαδή, που αμείβονται περισσότερο σαν ιδρυτές εταιρικών αυτοκρατοριών, παρά σαν μισθωτά στελέχη.

Για να διαβάσεις όλο το άρθρο στο newmoney κάνε κλικ στον σύνδεσμο: Οι CEO που αμείβονται με 200 εκατομμύρια τον χρόνο

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube