Ευχάριστα νέα με την κατάσταση της υγείας του Διαμαντή Σλαφτσάκη. Ο φόργουορντ των Τρικάλων αποχώρησε με φορείο, έχοντας πόνους στη μέση, από την αναμέτρηση με τον Πανιώνιο, ωστόσο η ιστορία του είχε αίσιο τέλος.

Ο φόργουορντ της ομάδας από τη Θεσσαλία υποβλήθηκε σε εξετάσεις, οι οποίες βγήκαν «καθαρές» και έτσι πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο, προκειμένου να επιστρέψει με την υπόλοιπη αποστολή στη… βάση τους.

Το πολύ θετικό, λοιπόν, είναι πως ο Σλαφτσάκης δεν έχει υποστεί κάποια σοβαρή ζημιά, με τους γιατρούς απλώς να του συστήνουν μερικές ημέρες ξεκούραση και εφόσον οι πόνοι δεν υποχωρήσουν εντελώς, τότε να υποβληθεί σε επαναληπτικές εξετάσεις.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Είναι γεγονός: Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό - Η φωτογραφία με Γιαννακόπουλο