Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί από σήμερα ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης. Οι ερυθρόλευκοι σε ανάρτησή τους στα social media ευχαρίστησαν τον Έλληνα τερματοφύλακα για την προσφορά του στην ομάδα.

Ο Πασχαλάκης φέτος είχε μόλις τρεις εμφανίσεις με τον Ολυμπιακό, δύο στο Κύπελλο και μια στο Champions League με τις δύο από αυτές να καταφέρνει να κρατήσει ανέπαφη την εστία του.

Ο Πασχαλάκης είχε αποκτηθεί από τους Πειραιώτες το 2022 όταν και είχε μείνει ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube