Επισημοποιήθηκε το διαζύγιο ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Κώστα Αντετοκούνμπο, με την ΚΑΕ να ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον αθλητή, ευχαριστώντας τον για τις υπηρεσίες του.

Ο Έλληνας σέντερ προβάρει ήδη τη κίτρινη φανέλα του Άρη και αναμένεται άμεσα να γίνει μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης για χάρη του Βασίλη Σπανούλη.

Άλλωστε ο Αντετοκούνμπο πέρασε ολόκληρη την περσινή σεζόν στους Θεσσαλονικείς με τη μορφή δανεισμού.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».


ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube