Ο Ολυμπιακός σχολίασε την έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας πριν από λίγες μέρες και αφορούσε την απήχηση και τα views που έχουν μαζέψει οι ομάδες της Ευρωλίγκας, σε αναρτήσεις που έκαναν κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν στις επίσημες σελίδες τους στα social media!

Η συγκεκριμένη έρευνα κατέταξε τον Παναθηναϊκό στην κορυφή της σχετικής λίστας και τους «ερυθρόλευκους» μόλις στην προτελευταία θέση με 3,2 εκατομμύρια προβολές, προκαλώντας την αντίδρασή τους!

«Για να δούμε... Έχουμε 3.2 εκατομμύρια προβολές στα social media, αλλά μόλις δύο βίντεο μας στο Instagram έχουν 4.876.815. Ουπς! Κάποιος έκανε κοπάνα από τα μαθηματικά και μετά αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει το κομπιουτεράκι», έγραψε χαρακτηριστικά με μπόλικη δόση χιούμορ σε post του στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Ολυμπιακός, παραθέτοντας φωτογραφία με τις προβολές στα δύο βίντεο στο Instagram με την υποδοχή του Εβάν Φουρνιέ και με την ανακοίνωση της επιστροφής του Σάσα Βεζένκοφ!

Η ανάρτηση του Ολυμπιακού:

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube