Ένας άλλοτε «ερυθρόλευκος» μπακ έγινε κάτοικος Τουρκίας.
Ο λόγος για τον Μίχαλ Καρμπόβνικμ ο οποίος μπορεί να μην στέριωσε στον Ολυμπιακό, αλλά από εκεί και μετά κάνει μία αξιοπρόσεχτη καριέρα. Ο Πολωνός αμυντικός υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με την Μπασακσεχίρ (5η στη Super Lig την περασμένη σεζόν), η οποία ανακοίνωσε την απόκτησή του.
Ο 25χρονος πλέον ποδοσφαιριστής αγωνίστηκε τη σεζόν 2021-22 στον Ολυμπιακό (12 συμμετοχές/1 ασίστ), τόσο με την πρώτη ομάδα, όσο και με τον Ολυμπιακό Β (9 συμμετοχές/1 ασίστ), ως δανεικός από την Μπράιτον. Έπειτα μετακινήθηκε στη Φορτούνα Ντίσελντορφ ως δανεικός από τους «γλάρους».
Την περασμένη τριετία έπαιξε στη Χέρτα, κάνοντας 80 συμμετοχές (η μία με τη δεύτερη ομάδα) με επτά ασίστ.