Παρελθόν από την ομάδα πόλο γυναικών του Ολυμπιακού αποτελεί η Μπριτ Φαν Ντεν Ντόμπελστιν, με τον σύλλογο να ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας των δύο πλευρών μετά από μία άκρως επιτυχημένη σεζόν.
Η Ολλανδή τερματοφύλακας συνέδεσε το όνομά της με μία από τις κορυφαίες χρονιές στην ιστορία του τμήματος, συμβάλλοντας καθοριστικά στην κατάκτηση τεσσάρων τίτλων: του Champions League, του πρωταθλήματος, του Κυπέλλου Ελλάδας και του Super Cup.
Η κορυφαία στιγμή της παρουσίας της με το σκουφάκι του Ολυμπιακού ήρθε στον μεγάλο τελικό του Champions League απέναντι στη Φερεντσβάρος. Εκεί, η Φαν Ντεν Ντόμπελστιν εξελίχθηκε σε απόλυτη πρωταγωνίστρια, πραγματοποιώντας τρεις καθοριστικές αποκρούσεις στη διαδικασία των πέναλτι και οδηγώντας τις «ερυθρόλευκες» στην κορυφή της Ευρώπης.
Με τις επεμβάσεις της υπέγραψε μία από τις πιο ιστορικές βραδιές του συλλόγου, χαρίζοντας στον Ολυμπιακό το ευρωπαϊκό στέμμα και κερδίζοντας μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των φιλάθλων της ομάδας.
Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε την έμπειρη γκολκίπερ με ευχαριστίες για την προσφορά της και ευχές για υγεία και επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με την Μπριτ Φαν Ντεν Ντόμπελστιν. Η Μπριτ συνέδεσε το όνομά της με μία από τις πιο επιτυχημένες σεζόν της ομάδας πόλο Γυναικών του συλλόγου μας. Μέσα σε μόλις έναν χρόνο, δεν κατέκτησε απλώς τέσσερις τίτλους, αγάπησε τον Θρύλο και αγαπήθηκε από όλους.
Η παρουσία της κάτω από τα δοκάρια συνέβαλε καθοριστικά στην κατάκτηση όλων των στόχων της ομάδας μας. Champions League, πρωτάθλημα, Κύπελλο, Super Cup!
Ιδιαίτερα στον τελικό του Champions League, η Μπριτ έγραψε το δικό της ξεχωριστό κεφάλαιο στην ιστορία του Ολυμπιακού. Με τρεις σπουδαίες αποκρούσεις πέναλτι, «υπέγραψε» μία από τις πιο εμβληματικές στιγμές της διοργάνωσης και συνέβαλε στην επιστροφή της ομάδα μας στην κορυφή της Ευρώπης.
Μπριτ, σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου! Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας και της ζωής σου.
Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα το «σπίτι» σου. Εις το επανιδείν!