Περήφανη όλη η οικογένεια της ΑΕΚ για την επιστροφή της «βασίλισσας» στους τίτλους.

Η ΠΑΕ συνεχάρη το μπασκετικό τμήμα για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, τονίζοντας πως αυτή η κούπα αποτελεί «τεράστια δικαίωση και κιτρινόμαυρη υπερηφάνεια», ενώ αναφέρει με νόημα ότι «τα καλύτερα έρχονται».

Αναλυτικά το μήνυμα της ΠΑΕ ΑΕΚ

«Πενήντα χρόνια μετά!

Δεκαεπτά χρόνια μετά το τελευταίο Κύπελλο!

Η Βασίλισσα επέστρεψε στο θρόνο της! Τεράστια δικαίωση, κιτρινόμαυρη υπερηφάνεια!

Θερμά συγχαρητήρια απ’ όλους μας για αυτή την -πρώτη- κούπα! Τα καλύτερα είναι μπροστά σας»
!


ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Είναι γεγονός: Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό - Η φωτογραφία με Γιαννακόπουλο

TAGS: A.E.K.