Για όσους από εσάς αγοράζατε έως τώρα το Playboy για τα άρθρα και τις συνεντεύξεις του, σας έχουμε ευχάριστα νέα: θα γίνουν ακόμα περισσότερα καθώς η διοίκηση του παγκοσμίως γνωστού (για τα κουνελάκια του) περιοδικού, αποφάσισε να σταματήσει τις γυμνές φωτογραφήσεις. Αιτία, το internet.

Η ευκολία με την οποία έρχονται οι ενδιαφερόμενοι σε επαφή με το γυμνό μέσω του διαδικτύου, «ανάγκασε» το περιοδικό σε αυτή την δραστική κίνηση. «Είμαστε μόλις ένα κλικ μακριά από δωρεάν εικόνες σεξουαλικού περιεχομένου. Είναι απλά ξεπερασμένο» δήλωσε στους New York Times o γενικός διευθυντής του Playboy Σκοτ Φλάντερς.

Προφανώς πρόκειται για ένα τεράστιο ρίσκο για το περιοδικό, ειδικά αν αναλογιστούμε τι συνέβη σε μια παρόμοια κίνηση του Penthouse. Το ανταγωνιστικό περιοδικό αποφάσισε να «κόψει» το γυμνό, τακτική η οποία το οδήγησε στην χρεωκοπία το 2013.

Το Playboy έχει πάψει εδώ και πολλά χρόνια να είναι κερδοφόρο, αρκεί μόνο να αναφέρουμε πως από τα 7,2 εκατ. αντίτυπα που πουλούσε το 1972 έχει φτάσει με τα βίας τα 800,000. Ο μόνος λόγος της ύπαρξής του, αφορά το μάρκετινγκ, καθώς το όνομά του είναι ένα τεράστιο εργαλείο για τις διεθνείς εκδόσεις και την πληθώρα σχετικών προϊόντων και επιχειρηματικών κινήσεων που το αφορούν.

Κρατήστε λοιπόν τα συλλεκτικά –πλεόν- τεύχη με την Μπριζίτ Μπαρντό, την Ναόμι Κάμπελ, την Κέιτ Μος, την Σίντι Κρόφορντ και την Σαρλίζ Θέρον γιατί από τον Μάρτιο του 2016, θα υπάρχουν μεν κορίτσια σε προκλητικές στάσεις, όχι όμως ολόγυμνες.

Η μεγάλη του δύναμη θα είναι πλέον τα άρθρα και οι συνεντεύξεις κάτι για το οποίο ήταν εξίσου γνωστό το Playboy, μιας και έχει φιλοξενήσει πρόσωπα όπως τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, τον Μάλκομ Χ, τον Τζον Λένον και τη Γιόκο Όνο.

Επιμέλεια: Μαρία Ζαφειράτου

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube