Το όνομα του Παναθηναϊκού στην Ευρώπη βοήθησε στην εξασφάλιση της παράτασης από την UEFA, σύμφωνα με τον Νίκο Παγκάκη.

Μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM 94,6 και τους Βασίλη Βέργη-Βάιο Τσούτσικα, ανέλυσε το οικονομικό πλάνο που παρουσίασαν οι «πράσινοι» (με τις πωλήσεις που έκαναν το καλοκαίρι, αυτές που θα κάνουν τον Γενάρη και τη μείωση του μπάτζετ).

Σημείωσε ωστόσο ότι, πέρα απ’ αυτά, το ισχυρό brand name που εξακολουθεί να διατηρεί ο σύλλογος στην Ευρώπη έπαιξε τον δικό του ρόλο ώστε να συναινέσει η ευρωπαϊκή ομοσπονδία στην παράταση.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

ΑΕΚ: Ο Νίκολιτς και οι αρχηγοί της ομάδας εύχονται καλά Χριστούγεννα

Ενδιαφέρον από αρκετές ομάδες για Λιβάι Γκαρσία - Τι λέει η Σπαρτάκ

Πιρόλα: «Θα έπαιρνα χίλιες φορές την απόφαση να έρθω στον Ολυμπιακό - Ελπίζω να με λάβουν υπόψη στην εθνική Ιταλίας»

Ο Παναθηναϊκός αποχαιρετά το 2025 με τη γιορτή του Πανάθα!

Η νέα Χριστουγεννιάτικη mini-movie του ΠΑΟΚ με Σκιαδαρέση, Μαυρόπουλο, Ζαμπούνη και… Τάισον σε ρόλο έκπληξη!

Νικολακόπουλος: «Τι θα φέρει ο Άη Βασίλης στον Ολυμπιακό»

Τσακίρης: «Τα χαρακτηριστικά του χαφ και του φορ που θέλει η ΑΕΚ - Τι ισχύει με Τσάπρα»

Υπεύθυνος επικοινωνίας ΤΣΣΚΑ: «Είναι ο Νίκολιτς προδότης ή όλοι στην ομάδα είναι ηλίθιοι που τον άφησαν να φύγει;»

«Όλα τα όνειρά σας να γίνουν πραγματικότητα σαν του μικρού μας φίλου!»: Οι χριστουγεννιάτικες ευχές του Ατρομήτου

Μοίρασε και φέτος χαμόγελα στο «Χαμόγελο του Παιδιού» ο Ατρόμητος