Πρώτη επιτυχία για την Ελλάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τεχνικής κολύμβησης της Κορέας. Η ομάδα 4Χ200 μέτρα γυναικών κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, αοτελούμενη από τις Ιφιγένεια Τελιούση, Ελένη Καλφίδου, Ειρήνη Δεληγιάννη κι Άννα Φίλογλου και τερματίζοντας σε 6:14.88.
Το χρυσό μετάλλιο πήρε η Κίνα με 6:07.43 και το ασημένιο η Γερμανία με 6:14.34.

Στον τελικό των 100 υποβρύχιο γυναικών, εξάλλου, η Ειρήνη Δεληγιάννη ήταν όγδοη με 37.84.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube