Ο Νίστρουπ έβλεπε τους παίκτες του να πέφτουν αποκαμωμένοι στο έδαφος στο φινάλε του πρωινού προγράμματος της προπόνησης στο Άπελντοορν, αλλά όλοι ήξεραν πως οι απογευματινές ώρες θα είχαν πολύ διαφορετική αίσθηση.

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν και ν' απολαύσουν καλό φαγητό με το μπάρμπεκιου που είχε προγραμματιστεί.

Κάτι τέτοιο φυσικά, βοηθά και στην ενότητα της ομάδας, με άπαντες να έχουν την καλύτερη διάθεση και μαζί με το φαγητό να δρέπουν τους καρπούς και των κόπων τους έπειτα απ' όλες αυτές τις μέρες της δουλειάς στην Ολλανδία.





ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube