Ο Παναθηναϊκός έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη φετινή μεταγραφική περίοδο, καθώς στο... 90' της τελευταίας ημέρας (Τρίτη 31/8) των προσθηκών «έντυσε» στα πράσινα τον ποιοτικό εξτρέμ, Σεμπαστιάν Παλάσιος.

Ο 29χρονος Αργεντινός ποδοσφαιριστής φημίζεται για τη μαχητικότητα, την ταχύτητα, τις κερδισμένες μονομαχίες του στο «1Vs1», ενώ είχε και γεμάτες συμμετοχές (51), γκολ (6) και ασίστ (6) με τη φανέλα της Ιντεπεντιέντε, όπου και αποκτήθηκε από το «τριφύλλι» με το ποσό των 2 εκατ. ευρώ!

Διαβάστε περισσότερα εδώ...

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube