Πολίστας του Παναθηναϊκού παραμένει ο Νίκος Παπανικολάου. Ο «πράσινος» Ερασιτέχνης ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τον διεθνή Έλληνα φουνταριστό μέχρι το 2027, ώστε να βοηθήσει το τμήμα να διεκδικήσει και τη νέα σεζόν τον τίτλο στη Waterpolo League ανδρών.
Σε δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, ο Νίκος Παπανικολάου ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παραμείνω στον Παναθηναϊκό. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει κι όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού για τη στήριξή τους.
Δεσμεύομαι ότι, με σκληρή δουλειά, θα προσπαθήσω να συνεισφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην επίτευξη των στόχων μας, που πλέον δεν είναι άλλοι από την κορυφή».