Η δουλειά των «πράσινων» στο Άπελντοορν της Ολλανδίας συνεχίστηκε σήμερα με την πρωινή προπόνηση να έχει δυο επιπλέον ποδοσφαιριστές στη διάθεση του Τζέικομπ Νίστρουπ. Αναφερόμαστε, φυσικά, στους Ινιάκι Πένια και Τριαντάφυλλο Τσάπρα, οι οποίοι μετά το χθεσινό γυμναστήριο, έβαλαν τα ποδοσφαιρικά και πάτησαν χορτάρι για να προπονηθούν για πρώτη φορά με τη νέα τους ομάδα. Μάλιστα, ο Έλληνας μπακ σκόραρε σε άσκηση υπό τις οδηγίες του Δανού προπονητή.
Το πρωινό πρόγραμμα έγινε κάτω από αντίξοες συνθήκες, αφού η θερμοκρασία ήταν αρκετά υψηλή (πάνω από 30 βαθμοί κελσίου), γεγονός που έκανε τους παίκτες να κάνουν αρκετά διαλείμματα για να πάρουν ανάσες, αλλά και να δροσιστούν. Οι θερμοκρασίες στην περιοχή θα είναι υψηλές μέχρι και το Σαββατοκύριακο και από Δευτέρα το θερμόμετρο αναμένεται να κάνει «βουτιά» 8 και 10 βαθμών!
Η δουλειά στην πρωινή προπόνηση αφορούσε αρχικά μαθήματα αμυντικής συμπεριφοράς με τον Νίστρουπ να παίρνει όλους τους αμυντικούς και αμυντικούς μέσους και να δουλεύει μαζί τους. Ζητούσε σωστές τοποθετήσεις, αλλά και επιθετικά μαρκαρίσματα με ένταση από τους αμυνόμενους, τη στιγμή που το άλλο γκρουπ δούλευε με τους συνεργάτες του στην κυκλοφορία.
Ακολούθησε άσκηση με έμφαση στην ανάπτυξη από τη μια πλευρά και την άμυνα από την άλλη και το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με μίνι δίτερμα για να ανανεωθεί το ραντεβού για το απόγευμα στο γήπεδο…