Μπορεί η σειρά των playoffs της EuroLeague ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τη Βαλένθια να χαρακτηρίστηκε από μεγάλη ένταση, σκληρές μάχες στο παρκέ και αρκετές αντιπαραθέσεις μεταξύ των δύο πλευρών, ωστόσο οι «πράσινοι» απέδειξαν ότι ο αθλητισμός βρίσκεται πάνω από κάθε αντιπαλότητα.

Λίγο καιρό μετά τον αποκλεισμό από τους «πορτοκαλί», η «πράσινη» ΚΑΕ έστειλε δημόσιο μήνυμα συγχαρητηρίων προς την ισπανική ομάδα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος Ισπανίας, μέσω ανάρτησης στα social media.

Η κίνηση αυτή ξεχώρισε ως δείγμα σεβασμού και αθλητικού πολιτισμού, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το τεταμένο κλίμα που είχε προηγηθεί στις μεταξύ τους αναμετρήσεις. Ο Παναθηναϊκός άφησε στην άκρη την αγωνιστική πικρία του αποκλεισμού και αναγνώρισε την επιτυχία του αντιπάλου του, στέλνοντας ένα μήνυμα που αναδεικνύει το πραγματικό νόημα του fair play.

«Συγχαρητήρια στη Βαλένθια, το αξίζατε», έγραψε συγκεκριμένα στο «Χ» ο επίσημος λογαριασμός του Παναθηναϊκού.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube