Τον ενθουσιασμό τους για την πρόκληση του Παναθηναϊκού εμφανίστηκαν Ινιάκι Πένια και Τριαντάφυλλος Τσάπρας σε video που δημοσιεύτηκε στο κανάλι της ΠΑΕ στο YouTube, το οποίο συνοδεύεται και η υποδοχή των «πράσινων» στα δύο νέα μέλη της.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ για να ξεκινήσω προπονήσεις με τους νέους μου συμπαίκτες. Ειλικρινά είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος. Από τη στιγμή που πάτησα στην Αθήνα, ένιωσα υπέροχα», ανέφερε ο Ινιάκι Πένια.
«Η πρώτη ημέρα μου στην ομάδα και στην Ολλανδία ήταν τρομερή, από την πρώτη στιγμή με έκαναν οι συμπαίκτες μου να νιώσω οικεία και ανυπομονώ να ξεκινήσω πιο εντατικά με την ομάδα», δήλωσε ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας.