Με διπλή προπόνηση συνεχίστηκε την Πέμπτη η προετοιμασία του ΠΑΟΚ στη Νέα Μεσημβρία. Το πρωινό πρόγραμμα περιλάμβανε ασκήσεις δύναμης, passing game κι οικογενειακό διπλό.
Το απογευματινό ξεκίνησε με προθέρμανση και rondo, ενώ, στη συνέχεια, το βάρος έπεσε στην τακτική μέσα από ειδικές ασκήσεις κι οικογενειακό διπλό από τον Αλέσιο Λίσι.
Οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Ντεσπόντοφ, Μεϊτέ υποβλήθηκαν σε θεραπεία.
Θεραπευτική αγωγή ακολουθεί κι ο Σορετίρε, στο πλαίσιο της αποκατάστασής του από τον τραυματισμό που υπέστη την περυσινή σεζόν στο ολλανδικό πρωτάθλημα.
Η επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για το πρωί της Παρασκευής.