Η δεύτερη μέρα προετοιμασίας του ΠΑΟΚ στη Νέα Μεσημβρία τη Δευτέρα ξεκίνησε με πρωινό πρόγραμμα, το οποίο περιελάμβανε αρχικά ασκήσεις φυσικής κατάστασης, με εμπόδια, βάρη και διαδρομές με μπάλα, ενώ, στη συνέχεια. οι παίκτες έπαιξαν παιχνίδια κατοχής κι οικογενειακό διπλό.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας, το πρόγραμμα επικεντρώθηκε πιο πολύ στο ποδόσφαιρο, με δουλειά σε κάποια τακτικά κομμάτια του παιχνιδιού και παιχνίδι στο φινάλε.
Οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης έκαναν ατομικό, ενώ οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ υποβλήθηκαν σε θεραπεία.
Την Τετάρτη, έχει προγραμματιστεί προπόνηση στις 09:30 στη Νέα Μεσημβρία.